خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما اعلام کرد:

اجرای طرح شهروند مسئول در راستای ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۰۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به دکتر عسگری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از اجرای طرحی مشترک از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قوه قضائیه با عنوان "شهروند مسئول" خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، سعید نمکی در این نامه با بیان این که سامانه جامع اطلاعات مردمی سجام و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹،  آماده دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد با متخلفان احتمالی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص جایگاههای سوخت، فروشگاههای بزرگ و نانوایی ها است، بر ضرورت اطلاع رسانی این سامانه ها در شبکه های سراسری و استانی  صدا و سیما  تاکید کرده است.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی عسگری

رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

  ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند رسانه ملی در زمینه کنترل اپیدمی بیماری کرونا و آگاه سازی مخاطبان و با عنایت به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد به خصوص جایگاههای سوخت، فروشگاههای بزرگ و نانوایی ها، لذا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قوه قضائیه در نظر دارد؛ در قالب طرحی مشترک با عنوان "شهروند مسئول"  راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مردمی (سجام- Sajam.scpd.ir) و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹،  آماده دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد با متخلفان احتمالی می باشد. خواهشمند است، دستور فرمایید به قید فوریت اقدام لازم درخصوص اطلاع رسانی این سامانه ها در شبکه های سراسری و استانی معمول دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز