خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری خبر داد:

کاهش چشمگیر ترددها در جاده ها و شهرها

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۲۲۲

فرمانده ناجا با بیان اینکه مردم هیچ حضوری در پارک ها و بوستانها نداشتند، گفت: تردد در سراسر جاده ها و شهرها کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار حسین اشتری فرمانده ناجا  گفت: با رصدی که صورت گرفته و گزارشی که اعلام شده است همچنین در بازدید از نقاط شهر مشاهده کردیم که مردم به خوبی رعایت کرده اند و جای تقدیر و تشکر از مردم دارد. مردم همراهی خوبی با فرزندان خودشان در نیروی انتظامی داشته اند.

وی تاکید کرد: مردم هیچ حضوری را در پارکها و محل های تفریحی ندارند. اگر مواردی هم باشد با تذکر رعایت می کنند. همچنین تردد در سطح شهر بسیار کاهش پیدا کرده است. گزارش از سراسر کشور هم در حاکی از این است که جاده ها و شهرها کاهش چشمگیر تردد را داشته اند و امیدواریم تا پایان امروز همین روند را ادامه داشته باشد و مردم همین همکاری خوب را داشته باشند. برای سلامتی خودشان و خانواده هایشان در خانه ماندن موثر است و امیدواریم دستورالعملهای وزارت بهداشت را رعایت کنند. 

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: همکاران من از 25 اسفندماه در جاده ها و شهرها در حال آماده باش و آماده خدمت بودند. به ویژه پلیس راهور و پلیس راه که آماده باش بودند امیدواریم به با همکاری خوبی که بین مردم و دستگاههای مسئول است زودتر بتوانیم این ویروس کرونا را شکست دهیم.

سردار اشتری درباره برخورد با متخلفان نیز خاطرنشان کرد: براساس قانون و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با کسانی که توقف داشته باشند و تذکر پلیس را توجه نکنند 500 هزار تومان جریمه می کنند افرادی که سماجت داشته باشند خودروی آنها به پارکینگ منتقل می شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز