خبرگزاری کار ایران

فوت ۲۱ نفر بر اثر حوادث جوی در کشور /یک مفقودی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۲۱۳

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جانباختن ۲۱ نفر و مفقود شدن یک نفر در حوادث جوی تا ساعت ۸ صبح امروز (۱۳ فروردین ماه) خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار حوادث جوی تا صبح امروز ۱۳ فروردین ماه گفت: تاکنون براثر حوادث جوی در ۱۵ استان کشور ۲۲ نفر مصدوم شده اند همچنین از کل مصدومان ۱۴ نفر به‌صورت زمینی به مراکز درمانی منتقل و هشت نفر در محل به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند.

وی درباره مصدومان این حوادث گفت: دو نفر در بوشهر، شش نفر در سیستان و بلوچستان، یک نفر در فارس، دو نفر در خراسان جنوبی، یک نفر در همدان و دو نفر در قم به مراکز درمانی منتقل شده اند همچنین ۸ مصدوم در استان هرمزگان در محل درمان شده اند. 

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به انتقال ۹ زن باردار به مراکز درمانی تصریح کرد: سه خانم باردار در هرمزگان و همچنین سه خانم باردار  در استان استان سیستان و بلوچستان به صورت هوایی و سه خانم باردار دیگر نیز در استان کرمان به صورت زمینی منتقل شده‌اند.

خالدی با اشاره به جان باختگان این حوادث گفت: یک نفر در استان بوشهر به علت وقوع توفان و سیل، سه نفر در هرمزگان، دو نفر در سیستان و بلوچستان، ۱۱نفر در استان فارس، سه نفر در استان قم و یک نفر در خوزستان به علت وقوع سیل جان خود را از روز ۳ فروردین ماه تا ساعت ۸ روز جاری از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین یک نفر در در استان هرمزگان مفقود شده است که تلاش‌ها برای پیدا شدن وی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز