خبرگزاری کار ایران

اجرای مقررات سختگیرانه تر در روز طبیعت / ۱۰ تا ۳۰ هزار وسیله نقلیه به استان ها باز نگشتند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۱۸۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: امروز، ۱۳ فروردین، مقررات سختگیرانه تری نسبت به تردد وسائل نقلیه و حضور افراد در پارک ها و تفرجگاه ها توسط نیروی انتظامی و مشخصا برخورد با خودروهایی که به قوانین رعایت نکنند صورت می گیرد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی در  گفت: در راستای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا امروز، ۱۳  فروردین، مقررات سختگیرانه تری نسبت به تردد وسائل نقلیه و حضور افراد در پارک ها و تفرجگاه ها توسط نیروی انتظامی و مشخصا برخورد با خودروهایی که به قوانین رعایت نکنند  صورت می گیرد و براساس قانون با افرادی که قوانین را نادیده می گیرند جریمه قانونی در نظر گرفته می شود.  توصیه موکد ما این است که براساس توصیه های پزشکان و متخصصین کادر درماتی، ترددهای غیر ضروری کاهش یابد.

او تصریح کرد: از صبح امروز کاهش تردد قابل توجهی را در سطح جاده های کشور داشتیم و در ۲۴ ساعت گذشته  شاهد کاهش ۳۰ درصدی تردد در جاده ها بودیم  و در درون شهرها نیز کاهش قابل توجه و چشمگیری را شاهد هستیم و امیدواریم این همکاری در بعد از ظهر نیز ادامه داشته باشد.

او درباره مشاکرت مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: براساس بررسی ها از سامانه های تردد شمار سطح جاده از ۲۵ اسفند تا شب گذشته شاهد کاهش ۵۷ درصدی تردد های بین جاده ای بودیم و انشالله برای امروز این کاهش تردد با همکاری مردم بیشتر خواهد بود.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: بررسی روند تردد وسادل نقلیه در خروجی کلانشهرها نشان می دهد هنوز برخی از وسایل نقلیه ای که از شهرها خارج شدند هنوز به موطن خود باز نگشتند که این مساله قابل توجه است. 

او تصریح کرد: براساس برآوردهای ما بین ۱۰ تا ۳۰ هزار وسیله نقلیه به استان ها باز نگشتند که این عدد قابل توجه است و از مردم درخواست می کنیم این مساله را جدی بگیرند و بازگشت خود به وطن را رعایت کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز