خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مردم اصراری به حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها ندارند/ با افراد متخلف برخورد خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۸۱۸

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: مردم علیرغم مدت زمانی طولانی حضور در منزل اصراری به حضور در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در این شرایط ندارند.

سردار محمدحسین حمیدی (معاون اجرایی پلیس راهور ناجا) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره اقدامات پلیس در خصوص روز طبعیت و عدم حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‌ها گفت: مصوبه کمیسیون مقابله با کرونا به‌طور دقیق مشخص کرده است که حضور در تمام مراکز تفریحی، اداری، تجاری و توریستی و جمعیتی ممنوع شده است. 

وی با بیان اینکه تردد در تمامی مراکز تجمعی ممنوع است، ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی شهرها در حال کنترل است و تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در شهرهای بزرگ اعلام کرده‌اند که پذیرای مردم نخواهند بود.

 معاون اجرایی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در استان‌های مختلف نیز اختیاراتی به استانداران داده شده است و در کمیته‌های استانی باتوجه به شرایط هر استان تصمیمات لازم درخصوص عدم حضور مردم در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در روز طبیعت تصمیمات لازم گرفته خواهد شد. پلیس نیز آمادگی دارد در هر دو قالب با استانداران و دیگر مسئولان همکاری لازم را داشته باشد. 

حمیدی با بیان اینکه پلیس تاکنون نیز همکاری خوبی با دیگر مسئولان داشته است، خاطرنشان کرد: ما همکاری خوبی از مردم دیدیم و علیرغم اینکه مدت زمان طولانی مردم در خانه‌ها مانده‌اند اما هیچ اصراری از سوی مردم برای استفاده از تفرجگاه‌ها وجود ندارد وعده قلیلی از مردم که همیشه هم خلاف مقررات رفتار می‌کنند تابع ضوابط و مقررات پلیس با این افراد متخلف برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز