خبرگزاری کار ایران

تمهیدات جدی پلیس راهور برای ۱۳ فروردین/ تردد خودروها از درب منزل در سراسر استان در روز ۱۳ فروردین ماه ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۵۲۸

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی با اشاره به تمهیدات جدی پلیس راه و راهور استان برای روز ۱۳ فروردین، گفت: در اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و لزوم ایجاد محدودیت های شدید در تردد افراد و خودروها، تردد خودروها از درب منزل در سراسر استان در روز ۱۳ فروردین ماه از ساعت ۵ صبح لغایت ۲۴ همان روز ممنوع می باشد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" حمیدرضا دهنوی" در تشریح این خبر گفت: امسال در روز ۱۳ فروردین بحث تردد شهروندان به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان ها و پارک ها کاملا منتفی می باشد و مسیرها را به جهت حفظ سلامتی شهروندان، کاملا مسدود می کنیم.

وی با اشاره به این که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامتی مردم عزیز تردد حتی در اطراف بوستان هایی مانند بوستان ملت هم ممنوع می باشد، اظهار داشت: در محدوده های غیرمسکونی بلوار نماز و شهید ناصری و کلیه مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی شود، محدودیت کامل تردد اعمال خواهد شد.

سرهنگ دهنوی گفت: در اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و لزوم ایجاد محدودیت های شدید در تردد افراد و خودروها، مقرر شد پلیس، ممنوعیت تردد خودروها از درب منزل در سراسر استان در روز ۱۳ فروردین ماه از ساعت ۵ صبح لغایت ۲۴ همان روز اعمال کند.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اشاره به این که لازمه موفقیت در این طرح، همکاری و مشارکت بالای شهروندان است، گفت: پلیس برابر قانون و همچنین در راستای اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این مسئله بی‌توجه باشند، ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح این است که ترددهای غیرضروری صفر و انتقال این ویروس منحوس قطع شود، جهت تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان می باشد تا هرچه سریعتر ویروس کرونا را شکست دهیم.

به گزارش سایت پلیس، شایان ذکر است خودروهای حامل موادغذایی، مواد بهداشتی و درمانی، سوخت رسان و خودروهای حامل کالاهای موردنیاز مردم از این طرح مستثنی می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز