خبرگزاری کار ایران

کشف ۴۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته/ پلمب ۲۵۴ مرکز متخلف توزیع کالاهای بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۴۵۲

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۴۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا مقیمی" ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، پس از کسب مجوز قضائی در قالب ۲۷۴ تیم عملیاتی، طی ۲۴ ساعت گذشته از یک هزار و ۵۴۳ باب انبار و داروخانه بازدید کردند که از این تعداد، ۲۵۴ باب از مراکز متخلف توزیع تجهیزات بهداشتی پلمب و بیش از ۲۱۲ هزار انواع ماسک و دستکش، ۱۹۴ هزار و ۱۹۰ عدد انواع مواد ضد عفونی کننده، پد الکلی، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، جمعا بیش از ۴۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به دانشگاه های علوم پزشکی در استان ها تحویل شده است، گفت: در این خصوص ۲۳ دستگاه خودرو توقیف و ۸۸ نفر محتکر نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: رسالت پلیس امنیت اقتصادی پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی بوده و نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال "جهش تولید"، انگیزه این پلیس را برای حمایت از تولید که پایه های اقتصاد کشور است را از طریق مبارزه با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز مضاعف کرده است و انشاءالله با اقدام قاطع و موثر خود شاهد تأثیر مثبت آن بر زندگی مردم خواهیم بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز