خبرگزاری کار ایران

ورود خودروهای پلاک شهرستان به تهران ممنوع شد/ توقیف یک ماهه خودروهای متخلف

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۵۲

جانشین پلیس راه تهران بزرگ گفت: خودروهایی که قصد ورود به شهر تهران را داشته باشند، چنانچه پلاک شهرستان باشند به سمت محل سکونت خودشان برگشت داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمودوند گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی ستاد مبارزه با کرونا، در سه نقطه در حوزه پلیس راه تهران بزرگ آزادراه تهران-قم (مبادی ورودی و خروجی)، آزادراه تهران-شمال (مبادی خروجی)، جاده قدیم تهران-قم به صورت رفت و برگشت محدودیت و ممنوعیت اجرا می‌شود. کلیه همکاران به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در این سه نقطه حضور دارند.

وی با اشاره به منع ورود خودروهای پلاک شهرستان به تهران ادامه داد: برابر دستورالعمل اجرایی ابلاغ شده، خودروهایی که قصد ورود به شهر تهران را داشته باشند، چنانچه پلاک شهرستان باشند به سمت محل سکونت خودشان برگشت داده می‌شوند و خودروهایی که دارای پلاک تهران باشند و قصد خروج از شهر تهران را داشته باشند و بخواهند از حوزه استحفاظی تهران خارج شوند، همکاران این خودروها را به سمت تهران برگشت می‌دهند. 

جانشین پلیس راه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: چنانچه راننده‌ای قصد تمرد از دستور پلیس را داشته باشند، برابر دستورالعمل اجرایی ستاد مبارزه با کرونا، این خودروها ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز