خبرگزاری کار ایران

حجت:

سیاست شدیدتری برای ناوگان حمل و نقل اتخاذ نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۲۰

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: سیاست‌های شدیدتری برای ناوگان حمل و نقل شهر تهران اتخاذ نمی‌شود، تنها در برنامه‌ریزی آمد و شد قطارها و دیگر ناوگان بازنگری می‌شود.

یونس حجت (سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران) به خبرنگار ایلنا گفت: در رابطه با ناوگان حمل و نقل شهری، سیاستی شدیدتر از آنچه پیشتر وجود داشته است، اخذ نشده است.

وی افزود: تنها اقدامی که مضاف بر گذشته صورت خواهد گرفت، برنامه‌ریزی عبور و مرور ناوگان حمل و نقل است که در این طراحی سعی خواهیم کرد ناوگان حمل و نقل با نظمی مسافران را جابجا کنند که نه تراکم جمعیت را شاهد باشیم و نه سبب مشکلی برای رفت و آمد شهروندان بوجود آید.

حجت در رابطه با مجوزهای رفت و آمد بین شهر تهران و شهرهای مجاور، برای افرادی که برای کار در کلانشهر تهران عبور و مرور دارند، بیان کرد: برای ورود به تهران از استان البرز، فعلا نیاز به مجوز نیست. این مجوزها برای سفرهای به استانهای دورتر از البرز واجب است.

وی ادامه داد: در صورت استمرار این نگرانی که بحران بتواند تا دو ماه آینده ادامه داشته باشد، سامانه‌ای به نام سفربرگ برای غربالگری این افراد از دیگران تاسیس می‌شود. شهروندان می‌توانند از طریق آن اقدام به اخذ مجوز کنند که همزمان با ایجاد سامانه اطلاعات آن منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز