خبرگزاری کار ایران

ابلاغ بخشنامه دورکاری دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ فروردین

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۷۰۱

در پی سیاست‌های ستاد ملی پیشگیری از کرونا به منظور کاهش ساعات اداری و اجرای قرنطینه خانگی، بخشنامه دورکاری دستگاه‌های اجرایی تا ۱۵ فروردین ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مطابق بخشنامه مذکور که به تایید ریاست جمهوری رسیده است، با توجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات عمومی در عین کاهش تردد و تجمع، دورکاری و شیف بندی کارکنان مصوب شده است.

متن بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی که بر روی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر شده، به این شرح است: سایه کرونا ویروس بر سر سلامت جامعه، منجر به اتخاذ تصمیمات جدیدی شده که در رأس آن ها کاهش تردد و قرنطینه خانگی قرار دارد.

اجرای این راهکار و قطع زنجیره انتقال، مستلزم تغییر ساعات اداری و کاهش حضور کارکنان است.

بر همین اساس، در میان تأیید و تکذیب های پیاپی و صحت و سقم اخبار منتشر شده در خصوص حضور تمام وقت کارمندان دستگاه های اجرایی یا دورکاری، بالاخره بخشنامه مکتوب و موثق دورکاری و شیفت بندی کارکنان ابلاغ شد.

مطابق بخشنامه مذکور که به تایید ریاست محترم جمهوری رسیده است، با توجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات عمومی در عین کاهش تردد و تجمع، دورکاری و شیف بندی کارکنان مصوب شده است.

جزییات بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی بر روی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به آدرس:

https://foia.iran.gov.ir/web/guest/coronadocuments قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز