خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

ممنوعیت تردد در شهر تهران نداریم/ فردا درباره فعالیت مترو و اتوبوس تصمیم‌گیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۹۸

استاندار تهران با بیان اینکه در شهر تهران ممنوعیت تردد اجرا نمی‌شود، گفت: فردا در جلسه ملی مقابله با ستاد ملی کرونا درباره فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی در شهر تهران تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی (استاندار تهران) درباره طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: همانطور که از مدتها قبل ستاد مقابله با کرونا در تهران پیشنهاد مداخلات جدی‌تر و سخت‌تر را داده بود، سرانجام ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد و حذف سفر برای جلوگیری از چرخش ویروس مورد تایید قرار گرفت و برای اجرا به همه استانداری‌ها ابلاغ شد.

وی با اشاره به اجرای مقررات ممنوعیت ورود و خروج در 14 مبادی ورودی استان تهران گفت: امروز در خیابان مولوی و خیابان وحدت اسلامی شاهد فعالیت کسبه بودیم که بلافاصله اصناف با همکاری تعزیرات و فرمانداری ورود کردند و با اصناف متخلف برخورد شد. 

استاندار تهران درباره ممنوعیت در شهر تهران خاطرنشان کرد: ما ممنوعیت تردد در سطح شهر تهران نداریم. البته پیشنهاد حذف فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی را داشتیم  و مقرر شد فردا در ستاد کشوری این موضوع مطرح شود و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز