خبرگزاری کار ایران

بهبودی ۱۱۱۳۳ و افزایش آمار مبتلایان روزانه تا ۲۹۲۶ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۱۳

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از بهبودی و ترخیص ۱۱۱۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور (رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت) درباره آخرین آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ گفت: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید ۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲۳۳۲ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۱۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده‌ایم و جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ۲۸۹۳ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

جهانپور تاکید کرد: افراد سالم، مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹حتما وضعیت خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند تا در صورت نیاز مورد مراقبت و درمان قرار گیرند.

وی ادامه داد: از امروز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به صورت جدی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط آغاز شده که در فاز اول تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و در صورت نیاز، قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز