خبرگزاری کار ایران

بازار گل محلاتی تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۱۸۹

بازار گل شهید محلاتی سرانجام پس از ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز پرتجمع و پرتراکم جهت قطع زنجیره انسانی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، از چهارم فروردین ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، رضا عباسی- شهردار منطقه ۱۴، گفت: اعلام تعطیلی بازار گل شهید محلاتی که از مراکز پرتراکم و پرتردد منطقه و دارای ریسک بالای انتقال و ابتلا است، از طریق اطلاع رسانی محیطی و نیز فضای مجازی به سمع و نظر شهروندان رسیده است.

وی افزود: جهت بالا بردن سطح بهداشت منطقه عملیات ضد عفونی معابر پیرامون بازار گل کماکان ادامه خواهد داشت. 

عباسی ادامه داد: تعطیلی این بازار گل در راستای حفظ سلامتی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنان و نیز ابلاغ دستورالعمل تعطیلی مراکز پرتردد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شده و تا زمان ریشه کنی ویروس و عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر نوشت؛ بازار گل محلاتی تهران که در بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم واقع شده، یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین بازارهای گل کلان شهر تهران به شمار می رود. در این بازار که در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع ساخته شده، علاوه بر گل و گیاه؛ خاک، بذر٬ درخت، کود، درختچه،انواع لوازم باغبانی و گلدان نیز به فروش می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز