خبرگزاری کار ایران

مردم از انجام سفرهای جدید اجتناب کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۱۸۵

رییس پلیس راه کشور تاکید کرد: مردم از انجام سفرهای جدید اجتناب کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تیمور حسینی درباره اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: از دیروز ابلاغیه این طرح صادر شده است. همکاران من در خروجی ها و ورودی همه استانهای کشور حضور داشته و این مبادی را کنترل می کنند. قطعا در این مقطع که این محدودیت را شاهد هستیم. هموطنان باید از سفرهای جدید اجتناب کنند چراکه خروجی استان برای سفر جدید محدودیت دارد و امکان سفر جدید وجود ندارد اما در ورود قضیه متفاوت است هموطنی که به غیر از محل سکونت خود مراجعه کرده بدون اینکه حق ورود به شهر در طول مسیر داشته باشد می تواند به موطن خود بازگردد.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این است که به لحاظ شرایط ویژه استان البرز و تهران تردد به دلایل مختلف یک استان در نظر گرفته شده است و این محدودیت وجود ندارد اما در کلیه استانها مدارک افرادی که شماره خودروشان برای ورود به آن استان محدودیت دارد، کنترل می شود و چه بسا شماره خودرو مربوط به اصفهان نباشد اما ساکن در اصفهان باشد در این موارد نیز از طریق کنترل بیمه شخص ثالث یا از طریق گواهی نامه های هوشمند اطلاعات فردی اشخاص محرز شده و بعد از اثبات و احراز سکونت به فرد اجازه ورود داده می شود.

رییس پلیس راه کشور با تاکید بر اینکه این محدودیت ها برای حفظ سلامت مردم است تصریح کرد: در صورت نبود این مدارک اجازه ورود به افراد داده نمی شود و در صورت عدم استنکاف با مفاد قانونی با متخلف برخورد می شود قاطبه مردم از اجرای این طرح استقبال کرده اند و امیدواریم با موفقیت این طرح ادامه پیدا کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز