خبرگزاری کار ایران

پایش سلامت سرنشینان ۱۵ هزار و ۴۸۵ خودرو در جاده‌های زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۳۳۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۲۶ روز گذشته سلامت سرنشینان ۱۵ هزار و ۴۸۵ خودرو در این استان توسط داوطلبان، اعضای جوانان و کارکنان مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، شهرام میرزایی افزود:تب سنجی و غربالگری این تعداد از سرنشینان در 20 مبدا ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه آهن و شهر تاریخی سلطانیه انجام شد.

 
وی گفت: از 9 اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین امسال، در استان زنجان 39 هزار و 898 نفر تب سنجی شده و سلامت آنها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفته است.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از این تعداد 310 نفر با علائم اولیه کرونا تشخیص داده شده  که از این تعداد 270 نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.
 
میرزایی افزود: در پست های بازرسی سلامت، پایش، غربالگری و تب سنجی افراد ورودی به شهرهای استان 543 نفر فعالیت می کنند.
 
وی گفت: از این تعداد 411 نفر داوطلب و اعضای جوانان و 132 نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان هستند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در پست های سلامت و غربالگری 72 خودرو اعم از کمک دار، سبک و آمبولانس فعال است.
 
وی افزود: اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال احمر استان زنجان در ۱۸  پست بازرسی سلامت افراد را به روش تب سنجی کنترل می کنند و آموزش های مورد نیاز در این زمینه هم به آنها ارائه شده است.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم ها از ۱۹ اسفند سال گذشته تا سوم فروردین امسال توانستند سرنشینان  ۹ هزار و ۸۴۶ خودرو را در ۱۸  پست بازرسی سلامت تب سنجی کنند.
 
وی گفت: در پست های غربالگری سلامت ۱۷ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس، خودروی کمک دار سبک و سواری فعال است.
 
به گفته میرزایی، عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس بکار بسته و شبانه روز در تلاش است.
 
وی از عموم مردم خواست به منظور ریشه کنی ویروس کرونا درخانه بمانند و از تردد غیرضروری در سطح شهرها حتی جاده ها خودداری کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز