خبرگزاری کار ایران

ارائه ۵۱ هزار کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۱۰۹

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه ۵۱ هزار خدمت جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین خدرویسی با اعلام جزئیات ۵۱ هزار خدمت این نهاد به زوج‌های جوان تحت حمایت در حوزه ازدواج و تشکیل خانواده در سال جاری، افزود: از این میزان ۳۰ هزار مورد جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت و  ۴۷۰۰ هزار مورد جهیزیه به دختران خانواده‌های نیازمند غیر تحت پوشش کمیته امداد ارائه شده است.

وی ادامه داد: همچنین از این تعداد حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ هدیه ازدواج پسران و بیش از چهار هزار کمک هزینه برای ازدواج مجدد بانوان به مددجویان این نهاد تخصیص یافته است.

خدرویسی با اشاره به برگزاری جشن ازدواج نمادین برای تازه عروس و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سراسر کشور، تاکید کرد: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای جوانان، هدایای نقدی به نوعروسان با مهریه پایین اهدا شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: برنامه‌ریزی  برای ارائه خدمات بهتر و پرداخت کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان تحت حمایت و خانواده‌های نیازمند در سال ۹۹ صورت گرفته و امیدواریم در سال جدید نیز شاهد برپایی جشن ازدواج و توانمندی این عزیزان باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز