خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا اعلام شد؛

امداد رسانی به ٩٧٥٧ نفر در مناطق درگیر سیل/ توزیع ٦٧٦ بسته مواد غذایی

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۹۳۹

مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در مناطق درگیر سیل به ٦١ شهر و روستا، ٩ محور کوهستانی و ٩٧٥٧ نفر امداد رسانی صورت گرفته است.

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره آخرین گزارش‌های حوادث جوی از ٣ لغایت ٥ فروردین تا ساعت ٠٦:٠٠ امروز گفت:١٩ استان کشور اعم از استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و هرمزگان متاثر از بارش باران و سیل هستند.

وی ادامه داد: همچنین به ٦١ شهر و روستاو ٩ محورکوهستانی و ٩٧٥٧ نفر امداد رسانی صورت گرفته است.  در این بین اسکان اضطرای برای ٥٣٦ نفر انجام شده و  ٧٩ نفر به مناطق امن منتقل شدند. برای ٥٩ واحد از منازل مسکونی تخلیه آب انجام شده و ١٤ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها شده‌اند.

سلیمی گفت: ١٠٠ تیم شامل٥٠٠ نفر به محل حوادث اعزام شدند، تاکنون ١٠٢ دستگاه چادر، ٢٨٤٩ تخته پتو، ١١٤٨ تخته موکت، ٣٧٦ کیلوگرم نایلون،  ٦٧٦ بسته مواد غذایی،  ٢١٩١ قوطی کنسروجات، ٩٣٠ کیلوگرم برنج،  ٣٤٥ کیلوگرم حبوبات در این مناطق  توزیع شده اند.

وی افزود: امدادرسانی در بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان، فارس و خوزستان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز