خبرگزاری کار ایران

بازدید شبانه معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان سینا

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۷۳

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: حس انسان‌دوستی و فداکاری کادر درمانی کشور در بحران کرونا پس از جنگ، بی‌سابقه است.

به گزارش ایلنا، قاسم جان بابایی، شب گذشته، به همراه محمدتقی طالبیان، مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان و دکتر جمشید کرمانچی، معاون مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها وزارت بهداشت و دکتر مهدی رضایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، از بخش‌ های اورژانس، تصویربرداری، بستری و ICU بیماران مبتلا به کرونای بیمارستان سینا بازدید و از نزدیک با پزشکان، کادر پرستاری و بیماران این مرکز گفت‌ وگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن خدا قوت به همه پرسنل و تبریک عید مبعث و آغاز سال نو، بیان کرد: بازدیدهایی در روز دوم و سوم فروردین از بیمارستان‌ های امام خمینی (ره)، امیراعلم و سینا داشتیم و خوشبختانه اقدامات خوب و با ارزشی در تمامی بخش‌ های مربوط به کرونا و مراقبت از بیماران در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به حس انسان‌ دوستی و فداکاری کادر درمانی کشور در بحران کرونا، گفت: حقیقتاً این اتفاق پس از جنگ بی‌ سابقه است. من در این بازدیدها شاهد ارائه خدمت با انگیزه بسیار بالا توسط همکارانم هستم و مردم نیز رضایت دارند. امید است، خداوند اجر تلاش‌ های دلسوزانه این عزیزان را به ایشان عنایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز