خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

جلوگیری از خروج ۲۷۰۰ مسافرِ دارای علائم اولیه کرونا/ به هیچ وجه نباید در قهوه خانه‌ها قلیان عرضه شود/ هشدار جدی استانداری به متخلفان

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۷۸

معاون استاندار تهران گفت: از روز ۲۹ اسفند تاکنون بیش از یک میلیون مسافر مورد تب سنجی قرار گرفته‌اند که حدود ۲۷۰۰ نفر دارای علائم اولیه کرونا بودند.

«محمد تقی زاده» معاون عمرانی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار خروجی از استان تهران گفت: از روز ۲۹ اسفند تاکنون که طرح غربالگری آغاز شده است، حدود ۵۰۷ هزار خودرو قصد خروج از تهران را داشته اند.

وی ادامه داد: در این طرح حدود یک میلیون و ۸۰۷ هزار نفر مورد تب سنجی قرار گرفته اند. از این تعداد ۲۷۰۰ نفر علائم اولیه را داشتند و به اورژانس هدایت شده‌اند. 

معاون عمرانی استاندار تهران درباره تعطیلی فروشگاه‌ها گفت: در جلسه‌ای که در همین خصوص برگزار شده، مقرر شده است که پاساژها و مراکز خرید تجاری عمده به غیر از سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها و مراکز خرید مواد غذایی تعطیل شوند.

تقی زاده درباره برخی قهوه خانه‌ها که اقدام به عرضه قلیان می‌کنند، گفت: به اصناف اعلام شده است که در هیچ جایی عرضه قلیان صورت نگیرد و قطعا چنانچه گزارشی در خصوص عرضه قلیان اعلام شود با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز