خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به ۵۲۰ هموطن متاثر از حوادث جوی/ عملیات نجات در ۲۱ شهر و روستا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۶۷

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در ۱۵ شهر و روستا و ٥ محورکوهستانی افزود: امدادرسانی‌های لازم به ۵۲۰ نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات درباره  گزارش عملیات امدادی در حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته( ۱۲ ظهر امروز) گفت: ١٥ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی و هرمزگان متاثر از حوادث جوی بودند.

وی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در ۱۵ شهر و روستا و ٥ محور کوهستانی افزود: امدادرسانی‌های لازم به ۵۲۰ نفر از افراد تحت‌تاثیر حوادث جوی ارائه و ۷۳ تن نیز اسکان اضطراری داده شدند.

سلیمی با اشاره به انتقال  ۱۵ نفر به مناطق امن و تلاش برای یافتن یک مفقودی در بوشهر، اظهار کرد: ۷۴ تیم عملیاتی شامل ۲۶۰ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات با تاکید بر تخلیه آب از ۳۳ واحد مسکونی و رهاسازی ۱۱ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب افزود: علاوه بر آن ۱۶ دستگاه چادر، ۲۱۵ تخته پتو، ۱۱۶ تخته موکت و ۱۶۷ کیلوگرم نایلون میان متاثران از حوادث جوی توزیع شده است. یادآور می شود امداد رسانی در ۲۱ شهر و روستا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز