خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

١٣ استان متاثر از حوادث جوی/ امدادرسانی به ۳۵۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۵۶۶

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ١٣ استان متاثر از حوادث جوی هستند، گفت: تا به این لحظه امدادرسانی به ٣٥٠ نفر انجام شده و ۱۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.

«مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات درباره وضعیت استا‌ن‌های متاثر از سیل به خبرنگار ایلنا گفت: از روز گذشته تا صبح امروز چهارم فرودین سال ۹۹، ١٣ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و هرمزگان متاثر از حوادث جوی بوده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون به  ١٠ شهر و روستا و ٤ محور کوهستانی امدادرسانی شده است، همچنین در حال حاضر امدادرسانی به ۲۳ شهر و روستا ادامه دارد.

سلیمی افزود: تا به این لحظه امدادرسانی به ٣٥٠ نفر انجام شده و ۱۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شده‌اند.

 رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص آمار فوتی‌ها گفت: متاسفانه تاکنون سه نفر جان خود را از دست دادند که یک نفر در بوشهر و دو نفر در  بندرعباس بوده‌اند. همچنین سه نفر  مفقود شدند که دو نفر در بوشهر و یک نفر در بندر کنگان بوده‌اند.

وی اشاره کرد: تخلیه آب از منازل مسکونی برای ٢٠ واحد و رهاسازی خودرو از مسیر سیلاب برای ١٠ دستگاه خودرو انجام شده است. لازم به ذکر است که برای کمک به این استان‌ها  ٥١ تیم (١٧٨ نفر) به محل اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز