خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در جنوب پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۴۰۱

سرکلانتر ششم پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد و گفت: متهم به 5 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد جلینی " گفت: ساعت 11:30 روز گذشته، دوم فرودین ماه، ماموران کلانتری 159 بی سیم هنگام گشت زنی در محدوده خیابان طیب به موتورسواری برخورد کردند که رفتار وی ظن ماموران را بر انگیخت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران برای بررسی موضوع مدتی موتورسیکلت را تحت تعقیب قرار می دهند و متعاقب آن پلاک انتظامی موتور سیکلت را از مرکز سامانه پلیس استعلام کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام گرفته شده مشخص شد، موتورسیکلت سرقتی بوده و در پانزدهم اسفندماه به سرقت رفته است، ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری بی سیم به تعقیب موتورسیکلت پرداختند و توانسته طرح مهار و دستگیری سارق را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: موتورسوار که گشت انتظامی کلانتری را در نزدیکی خود می دید به سرعت خود افزود و به سمت خیابان خاوران گریخت و همچنان به فرار خود ادامه می داد تا اینکه ماموران برای جلوگیری از فرار وی چند تیر هوایی شلیک کردند و موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز موتورسیکلت را متوقف کنند.

به گزارش سایت پلیس، سرکلانتر ششم افزود: در این هنگام سارق با رها کردن موتورسیکلت با استفاده از سلاح سردی که همراه داشت به سمت ماموران کلانتری حمله ور شد ولی ماموران کلانتری بی سیم موفق شدند با حفظ اقتدار کامل، سارق را مهار و دستگیر کنند.

سرهنگ جلینی اضافه کرد: متهم به همراه موتورسیکلت سرقتی به کلانتری 159 بی سیم منتقل شد و در بازجوئی اولیه علاوه بر سرقت موتورسیکلت به 5 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد.

این مقام پلیسی در پایان با اشاره به اینکه شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد، گفت: با تکمیل تحقیات اولیه متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز