خبرگزاری کار ایران

پخش ویژه برنامه‌های زنده نوروزی " سلام " با حضور فرماندهان ناجا

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۷۵

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا از پخش ۳۰ ویژه برنامه زنده تلویزیونی نوروزی " سلام " با حضور فرماندهان ناجا از شبکه ۵ سیما و حضور نیروهای پلیس با رویکرد " سوژه محور " از شبکه ۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید احمد خسروی از پخش ۳۰ ویژه  برنامه زنده نوروزی ۹۹  با نام "سلام"  با حضور برخی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی خبر داد  و اظهار داشت:  این برنامه زنده تلویزیونی از امروز ۲ فروردین ماه روی آنتن رفته و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا با  بیان اینکه پخش این ویژه برنامه زنده نوروزی هر روز در دو برنامه پیش بینی شده است، افزود: این برنامه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۰ صبح از شبکه پنج سیما با حضور فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی روی آنتن زنده  می رود و از طرفی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه هر روز از شبکه دو سیما شاهد پخش برنامه  " سلام " با  رویکرد "خانوادگی"و"سوژه محور"  با حضور نیروهای پلیس خواهیم بود.

وی گفت: این ویژه برنامه به همت معاونت اجتماعی ناجا به تهیه کنندگی آقای " امیرحسین خرمشاهی" با اجرای مجریان توانمند؛ " محمد دلاوری"( ویژه برنامه شبکه ۵ سیما)  و سرکار خانم " مونا انصاری فر " (ویژه برنامه شبکه ۲  سیما) پخش می شود و برخی از فرماندهان، مسئولان و سبزپوشان ناجا مهمان خانه های هم وطنان عزیز می شوند.

 گفتنی است؛ ۱۰ صبح امروز اولین ویژه برنامه  زنده تلویزیونی "سلام" با حضور سردار " قاسم رضایی "؛ فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از شبکه ۵ سیما پخش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز