خبرگزاری کار ایران

با پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری نگهدار جان‌تان باشید

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۴۹۶

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از یکایک هموطنان در سراسر کشور عاجزانه تقاضا دارم با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری، حافظ و نگهدار جان‌هایتان که ودیعه‌ای الهی است، باشید.

 

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی عید نوروز را به ملت شریف ایران و کارکنان این سازمان تبریک گفت.

متن پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به شرح زیر است:

قُلْ سِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانْظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ الْخَلْقَ ثُمَّ اللَّهُ یُنْشِئُ النَّشْأَةَ الْآخِرَةَ إِنَّ اللَّهَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ. (سوره عنکبوت آیه ۲۰)

 بگو که در زمین سیر کنید و ببینید که خدا چگونه خلق را ایجاد کرده (تا از مشاهده اسرار خلقت نخست بر شما به خوبی روشن شود که) سپس خدا نشأه آخرت را ایجاد خواهد کرد، همانا خدا بر هر چیز تواناست.

بهار ثانیه به ثانیه نزدیک‌تر می‌شود تا دگر بار از عطر لبخند و سبزه‌های امید لبریزمان کند و بار دیگر آیتی باشد از قدرت بی حد و مرز یگانه خالق هستی که زنده می کند و می میراند.

در این بهار طبیعت، متحد و همدل به احترام تمامی کسانی که به دور از خانه و خانواده برای مقابله با بیماری کرونا در سنگر خدمتی هستند؛ شادی آمدن بهار را در خانه گرم و پر از عشق در کنار خانواده‌هایمان و در حریم امن خانه جشن می‌گیریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و عزیزان سفر کرده در سال ۹۸، فرا رسیدن بهار طبیعت را خدمت یکایک هموطنان و همکاران عزیز در سراسر کشور تبریک عرض نموده و عاجزانه تقاضا دارم با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از رفت و آمدهای غیرضروری، حافظ و نگهدار جان‌هایتان که ودیعه‌ای الهی است، باشید و از تمامی کسبه و اصناف درخواست دارم که با رعایت قانون و انصاف همواره در کسب خود، خدای را در نظر آورند.

با آرزوی ظهور امام عصر (عج) و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سالی سرشار از خیر، برکت و شادی برای یکایک ملت عزیز ایران اسلامی را در سایه نام نامی الله خواهانم.

جمال انصاری

معاون وزیر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز