خبرگزاری کار ایران

دستگیری باند خانوادگی تهیه و توزیع محلول ضدعفونی غیر بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۳۲۴

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند خانوادگی تهیه و توزیع محلول ضد عفونی کننده غیر بهداشتی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده غیر بهداشتی کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"‌عباس مرادی" گفت: با دریافتی خبری مبنی بر اینکه اعضای خانواده ای در شهرک ولیعصر تهران در منزل قدیمیشان در حال تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده غیر بهداشتی و غیر مجاز هستند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی، حکایت از این داشت، یک زن و دو مرد که اعضای خانوداده هستند در محیطی غیر بهداشتی در حال تهیه محلول ضد عفونی هستند و مواد ضد عفونی کننده قلابی را به عنوان مواد ضد عفونی کننده اصل به بازار مصرف توزیع می کنند. 

سرکلانتر دهم پایتخت با اشاره مردم با توجه به فشارهای روانی شیوع کرونا به خرید این کالاها تن می دهند که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد، گفت: از مخفیگاه متهمان ۱۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده غیر بهداشتی و غیر مجاز کشف و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند. 

مرادی در پایان گفت: با تکمیل تحقیقات مقدمانی هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز