خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس فتا:

شهروندان مراقب وب سایت‌های جعلی با موضوع ثبت‌نام در طرح معیشتی دولت باشند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۸۶۱

معاون اجتماعی پلیس فتا در تشریح این خبر اظهارکرد: با توجه به تصمیمات متخذه مبنی بر اعطای بسته‌های حمایتی معیشتی از دهک‌های درآمدی پایین جامعه و با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا ویروس، نیاز به هیچ گونه ثبت نام در سایت‌های اینترنتی نیست و بسته حمایتی معیشتی دولت به دهک‌های درآمدی خاص پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رامین پاشایی با اشاره به اینکه کلاهبرداران با این شیوه به دنبال دریافت شماره کارت بانکی، رمز دوم، تاریخ انقضا و cvv۲ هموطنان هستند، بیان کرد: مجرمان پس از هدایت متقاضیان به درگاه‌های جعلی (فیشینگ)، اطلاعات کارت بانکی آنها را کسب و  در فرصتی مناسب اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب آنان می‌کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: نحوه شناسایی و اعطای سایر بسته‌های حمایتی و معیشتی دولت از کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا ویروس به صورت رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ معاون اجتماعی پلیس فتا درانتها از کلیه هم‌وطنان درخواست کرد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز