خبرگزاری کار ایران

نامه قدردانی وزیر علوم از دانشگاه‌ها به دلیل ارتباط با صنعت

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۶۵۷

وزیر علوم در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها از مشارکت و نقش‌آفرینی مراکز علمی در پیشرفت و بهبود شرایط کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا،  منصور غلامی، در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، از نقش‌آفرینی مراکز علمی در پیشرفت و بهبود شرایط کشور قدردانی کرد.

وزیر علوم در این نامه با اشاره به اینکه حوزه ارتباط با جامعه و صنعت و پاسخ‌گویی به نیازهای کشور، یکی از اولویت‌های اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است آورده است: خوشبختانه با هم‌فکری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال ۱۳۹۸ شاهد فعالیت‌های مفیدی همچون تدوین و ابلاغ طرح تحول همکاری‌های دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور با جامعه و صنعت، آغاز طرح فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت پیگیری و توسعه آن‌ها، پایش مستمر قراردادهای صنعتی و ساماندهی آنها، گسترش همکاری‌های کلان با وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ساماندهی دوره‌های مهارت‌افزایی و رصد اشتغال دانش‌آموختگان و بسیاری از موارد دیگر بوده‌ایم که مسلماً می‌توانند به مثابه حلقه‌های موثری برای تقویت زنجیره ارتباط مراکز علمی با جامعه و صنعت به شمار روند.

درادامه آمده است: بدین وسیله از همت و مشارکت همه شما همکاران، به‌ویژه مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تشکر و قدردانی می‌کنم. امید است با توجه بیشتر و برنامه‌ریزی منسجم‌تر و تقویت این فعالیت‌ها و ساختارها شاهد اثربخشی و نقش‌آفرینی بهتر مراکز علمی در پیشرفت و بهبود شرایط کشور باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز