خبرگزاری کار ایران

تمهیدات پلیس راهور برای آخرین چهارشنبه سال/تشکیل پرونده قضایی برای پرتاب کنندگان مواد محترقه از داخل خودرو

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۵۱۶

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات پلیس راهور در آخرین چهارشنبه سال گفت: چنانچه افراد با پرتاب مواد محترقه و خطرناک از داخل خودرو برای سایر رانندگان ایجاد مزاحمت کنند خودرو متوقف و پرونده قضایی برای راننده و سرنشین خودرو متخلف تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار محمدرضا مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی آخرین چهارشنبه سال گفت: باتوجه به اینکه در آخرین چهارشنبه سال هستیم طبیعی است که امروز همکاران من در مجموعه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از عصر امروز به صورت صددرصد آماده باش در تمامی معابر شهر تهران حضور خواهند داشت. 

وی ادامه داد: توصیه من به همشهریان و هموطنان این است که هم به دلیل خطراتی که آخرین چهارشنبه سال می تواند برای آنها داشته باشد و هم به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و از منزل خارج نشوند چراکه خطر ابتلاء به این بیماری بسیار زیاد است. 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همکاران من حتما رفتارهای رانندگان و سرنشینان داخل خودروها را رصد خواهند کرد در صورتی که رانندگان یا سرنشینان اقداماتی خارج از عرف داشته باشند و چنانچه رانندگان در حوزه رفتارهای ترافیکی، رفتارهای خطرناک مانند لایی کشی،  حرکت مارپیچ در بزرگراهها در بزرگراه ها داشته باشند با رانندگان متخلف برخورد و خودروی آنها در راستای اجرای قانون توقیف و به پارکینگ منتقل می شود. 

سردار مهماندار تصریح کرد: همچنین در صورت پرتاب اشیاء محترقه و خطرناک از داخل خودرو و مزاحمت برای سایر رانندگان قطعا برخورد با این موضوع براساس ضوابط اعلام شده در دستور کار پلیس قرار گرفته است. حتما خودروهای این رانندگان به پارکینگ منتقل و برای رانندگان و سرنشینان متخلف نیز پرونده قضایی تشکیل میشود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز