خبرگزاری کار ایران

فتحی خبر داد:

استقرار ۵۶۰ نفر از نیروهای هلال احمر در ۱۴ مبادی ورودی شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۴۰۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر از استقرار ۵۶۰ در سه شیفت کاری در ۱۴ مبادی ورودی شهر تهران برای طرح غربالگری مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر درباره طرح غربالگری در مبادی ورودی شهر تهران گفت: همانطور که می دانید با مصوبه ستاد جمعیت هلال احمر با سایر دستگاههای همراه از جمله وزارت بهداشت و نیروی انتظامی برای خروجی شهرها تمهیداتی را لحاظ کرده اند در بزرگراه تهران قم خروجی تهران استقرار نیروها را داشتیم با توجه به طرح غربالگری تمام خودروهایی که از تهران خارچ می شوند در صورتی که تب بالا داشته باشند به گیتهای بهداشت ارجاع داده می شوند و اگر نیاز به مراکز درمانی بود به آنجا منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه در برخی از خروجی ها مانند قطار تمهیدات لازم اندیشیده شده است، ادامه داد: در ۱۴ خروجی شهر تهران این کار انجام می شود. همچنین در سطح کشور نیز این طرح در ۱۳ استان در حال انجام است این کار به سلامت مردم کمک می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: در استان تهران ۵۶۰ نفر در سه شیفت کاری در واحدهای این پایگاهها حضور دارند اما  در خروجی تهران _قم، تهران_ کرج و تهران پردیس با توجه به میزان ترددها از نیروهای بیشتری استفاده کرده ایم. همچنین فراخوانی اعلام شد برای افرادی که علاقه مند کمک به حوزه بهداشت و جمعیت هلال احمر هستند تا اعلام مشخصات کرده و در این فراخوان ثبت نام کنند. تاکنون نیز ۱۲۰۰نفر برای حضور در مراکز درمانی اعلام آمادگی کرده اند. 

فتحی درباره آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا گفت: در بحث آموزش نیز پیش از اینکه بیماری به کشور ورود پیدا کند این کار را انجام دادیم و در فضای مجازی محصولات آموزش مجازی هلال احمر بالغ بر ۳۷ میلیون بازدید کننده داشته است و به همه مخاطبان در این آموزش ها توجه شده است و می توانند با مراجعه به این سایت از مجموعه آموزشی استفاده کنند همه ارکان مجموعه هلال احمر مکلف به گذراندن دوره های آموزشی هستند همچنین بخشی از بیمارستانهای ما نیز در اختیار ستاد کرونا قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز