خبرگزاری کار ایران

برگزاری لیگ مسابقات آنلاین ورزشی در نوروز/ ایجاد تسهیلات برای بهره‌برداران مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۲۹

مدیرعامل سازمان شهرداری تهران گفت: برگزاری لیگ‌های ورزشی الکترونیکی در ایام نوروز یکی از برنامه‌های پیش بینی شده از سوی سازمان ورزش است و برای تفریح کودکان نیز تلاش کردیم تا لیگ‌های مسابقه آنلاین برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر محسنی مدیرعامل سازمان شهرداری تهران در نشست خبری مجازی شهرداری تهران با موضوع پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: برگزاری لیگ‌های ورزشی الکترونیکی در ایام نوروز یکی از برنامه‌های پیش بینی شده از سوی سازمان ورزش است و برای تفریح کودکان نیز تلاش کردیم تا لیگ‌های مسابقه آنلاین برگزار کنیم. در همین راستا۱۰۰ کلیپ با موضوع ورزش در خانه در حال تولید است و در تلاش هستیم این کلیپ ها با کیفت مناسب و حجم کمتر اینترنت در اختیار مردم قرار گیرد.

او همچنین از برگزاری برنامه‌های تلویزیونی با موضوع ورزش از شبکه‌های تهران و العالم خبر داد و گفت: در سال ۱۶ میلیون مراجعه کننده داریم و ۲ تا ۳ میلیون تهرانی از سانس‌های ورزشی ما استفاده می کنند و حفظ ارتباط میان شهروندان و این سازمان بسیار مهم است که تلاش شده با این نوع برنامه‌ها، این ارتباط حفظ شود.

محسنی با اشاره به بازدید دائمی از ۲۰۰ مجموعه ورزشی زیر نظر سازمان ورزش و سایر مجموعه‌های ورزشی که برون سپاری شده و ۴۱۵ مجموعه ورزشی که در مناطق هستند گفت: برای نظارت بر اجرای دستورالعمل تعطیلی این مراکز ۸ گروه نظارت‌های لازم را به طور مداوم انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان شهرداری تهران همچنین درخصوص شرایط اخذ اجاره بهای ورزشگاه ها گفت: در مدتی که ورزشگاه ها پلمپ هستند و بهره بردار از آنها استفاده نمی کند مبالغی به عنوان چک های ماهیانه دریافت شد و البته نزد ما نگهداری و وصول چک ها انجام نمی شود. همچنین در پایان قراردادهای دو ساله و یک ساله، چنانچه بهره بردارها علاقه مند باشند مدتی را که کار نکردند ۲۵ درصد افزایش سقف قرارداد برای آنها اضافه می کنیم و در همان ایام اجاره را با قیمت روز دریافت می کنیم. در حال حاضر از آنجایی که ورزشگاه ها براساس قانون در اختیار ما است، هیچ وجهی دریافت نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز