خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه روز ۲۵ اسفند ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۳۵

در اطلاعیه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا آمده است که همراهی ستاد کل نیروهای مسلح بر افزایش ظرفیت‌ مراکز درمانی، فرایندهای پیشگیری، شناسایی و مراقبت، موثرا مفید است.

به گزارش ایلنا، ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به همراهی ستاد کل نیروهای مسلح از ابتدای تشکیل ستاد ملی، از اقدامات قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح قدردانی کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

۱. فرمان هوشمندانه و دلگرم‌کننده مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل قرارگاه بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح در استمرار همراهی‌های همه جانبه نیروهای مسلح با ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ضمن افزایش سرعت و ظرفیت خدمت رسانی به مردم به بسیج کامل امکانات کشور برای ریشه‌کن کردن این بیماری کمک خواهد کرد. 

۲. اقدامات این قرارگاه با محوریت کامل ستاد ملی و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در راستای تسهیل و ارتقای خدمت‌رسانی در اقصی نقاط کشور و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در کشور برای پیشگیری از ابتلا و درمان مبتلایان به میزان حداکثری است.

همراهی ستاد کل نیروهای مسلح علاوه بر  افزایش ظرفیت‌ مراکز درمانی، به فرایندهای پیشگیری، شناسایی و مراقبت نیز کمک شایانی خواهد کرد.

۳. موضوع اعمال محدودیت و کاهش ترددها، سفرهای شهری، بین شهری و کاهش تجمعات غیرضروری، هم چنان با درخواست وزارت بهداشت و درمان و با تصویب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز