خبرگزاری کار ایران

اعتبارات نوروزی شهرداری تهران برای سلامت شهروندان اختصاص یابد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۲۴۶

عضو شورای شهر تهران از شهرداری درخواست کرد اعتبارات برگزاری جشن نوروز در این شرایط برای سلامت شهروندان هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان دویست و پنجمین جلسه شورای شهر تران ضمن تقدیر از قاریان قرآنی که در یک سال گذشته در صحن شورای شهر قرائت داشتند، در تذکری گفت: دو هفته پیش تذکری دادم درخصوص افرادی که در بهشت زهرا (س) مسئولیت تدفین را برعهده دارند و در صف مقدم مبارزه با کرونا هستند، و از بنیاد مستضعفان که قبول کرد به ۴ هزار نفر از نیروهای خدماتی و با اولویت بهشت زهرا رقمی را بپردازد تشکر می کنم.

او ادامه داد: البته بیش از اینکه این پرداخت مهم باشد، نفس و شیوه عمل مهم است چرا که ما بیشتر از اینکه عمل کنیم حرف می زنیم. 

مسجدجامعی در ادامه با اشاره به وظیفه شهرداری ها بمنظور جلوگیری از امراض ساری و حفظ سلامت و بهداشت ساکنان شهر گفت: در جلسه قبل گفتم اعتباری که برای نوروزگاه ها و مراسم های جشن نوروز پیش بینی کردیم برای موضوع سلامت قرار دهیم، به ویژه آنکه قرار بود جشن نوروز امسال مفصل تر و با حضور شهرداران کشورهایی که مراسم نوروز دارند برگزار شود و قرار بود بودجه ای در اختیار مناطق و مراکز گردشگری مانند عباس آباد، دریاچه خلیج فارس و برج میلاد و ... داده شود و مفصل تدارک دیده شد، خیلی نباید عجیب باشد اعتباری که برای این منظور پیش بینی شده است و اکنون امکان استفاده از آن نیست به موضوع سلامت شهروندان اختصاص یابد.

او با تاکید بر اینکه اولویت ما در شهر، سلامت و کرامت شهروندان است گفت: اعتباراتی که امسال امکان هزینه کرد آن برای نوروز وجود ندارد، برای حق اولیه شهروندان که در قانون نیز به صراحت بر آن تأکید شده، هزینه شود.

مسجدجامعی همچنین با اشاره به نقش شورایاری ها و استفاده از ظرفیت آنها در مقابله با ویروس کرونا گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت شورایاری ها و به سامان شدن آنها، با انسجام بیشتر و پوشش وسیع تری از ظرفیت شورایاری ها در راستای مقابله با ویروس کرونا در تهران داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز