خبرگزاری کار ایران

کارگاه تولید ماسک توسط دانشجویان بسیجی راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۸۲۹

دانشجویان بسیجی با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در سفارت سابق آمریکا روزانه ۵ هزار ماسک را تولید و به همراه مواد ضدعفونی کننده به مناطق محروم ارسال می‌کنند.

به گزارش ایلنا، قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا سازمان بسیج دانشجویی در همان ابتدای شیوع کرونا در کشور تشکیل شد و این روزها با هماهنگی با وزارت بهداشت اقدامات گسترده‌ای را برای ریشه‌کن کردن کرونا انجام می‌دهد.

این قرارگاه هم اکنون در استان‌های مختلف کشور در حال فعالیت است و دانشجویان بسیجی شبانه روز در حال انجام اقداماتی مانند تولید ماسک و تجهیرات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان ها، ضدعفونی خیابان‌ها و مناطق پرتردد شهر و ... هستند.

در همین راستا کارگاه تولید ماسک با ظرفیت روزانه ۵ هزار عدد و تهیه و بسته بندی اقلام معیشتی و بسته های ضد عفونی جهت ارسال به مناطق سیل زده هرمزگان در سفارت سابق آمریکا به دست دانشجویان جهادگر دایر شده است.

از ابتدای تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونای بسیج دانشجویی تا کنون کارگاه های تولید اقلام بهداشتی در استان های کشور با ظرفیت ۲ تا ۵ هزار تولید ماسک در روز راه اندازی شده و همچنین کارگاه تولید مواد ضد عفونی در ۲۲ استان فعال شده است.

همچنین هم اکنون ۵۲ گروه جهادی پزشکی در سراسر کشور برای خدمات رسانی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور فعال هستند.

علاوه بر این گروها، ۱۵۱ گروه جهادی غیر پزشکی نیز در بحث تولید اقلام بهداشتی و ضدعفونی معابر و مراکز عمومی درحال خدمات رسانی هستند که در مجموع ۶۴۷۰ نفر از جهادگران در این عرصه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز