خبرگزاری کار ایران

به درخواست سازمان بهزیستى انجام شد:

کمک ۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای حفاظت از کودکان کار در برابر کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۸۹

بنیاد مستضعفان به منظور حمایت از کودکان کار که به شدت در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند، مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای حفاظت از سلامت این کودکان و تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و مراقبتی در برابر کرونا، در اختیار سازمان بهزیستی قرار داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و همچنین در معرض خطر بودن کودکان کار که در این روزها به واسطه حضورشان در معابر و خیابان ها امکان ابتلاءشان به این ویروس وجود دارد، بنیاد مستضعفان مبلغ 5 میلیارد تومان را برای تهیه بسته های بهداشتی و مراقبتی در برابر کرونا و همچنین ارائه آموزش های لازم به این کودکان تخصیص داد.

بر اساس این گزارش، به دنبال درخواست سازمان بهزیستی کشور مبنی بر تامین هزینه بسته های بهداشتی مراقبتی کودکان کار در سراسر کشور، بنیاد مستضعفان این مبلغ را با هدف حفاظت از سلامتی این کودکان به حساب سازمان بهزیستی واریز کرد.

همچنین مقرر شد تا سازمان بهزیستی، مسئولیت تهیه این اقلام بهداشتی و مراقبتی را عهده دار شود و بر اساس ساز و کاری مشخص، این کودکان را تحت آموزش های لازم به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز