خبرگزاری کار ایران

کنترل مسافران در مبادی ورودی فرودگاه‌ها، پایانه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن/چالوس_مرزن آباد مسدود است

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۲۸۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ؛ مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه ‌ها، ایستگاه های راه آهن و پایانه ها کنترل می شود و در صورت مشاهده علائم اولیه از تردد مسافران جلوگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی (رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا) گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ؛ مبادی ورودی و خروجی شهرها ، فرودگاه ‌ها ، ایستگاه های  راه آهن و پایانه ها کنترل می شود و در صورت مشاهده علائم اولیه از تردد شما جلوگیری خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی ادامه داد: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است همچنین آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس تا اطلاع بعدی مسدود است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: محورهای شریانی شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و خلخال - اسالم مسدود است.

وی با اشاره به محدودیت تردد با تغییر مسیر تصریح کرد: آزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس مسدود بوده و تردد از مسیرجایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می شود همچنین محور قدیم پل زال - اندیمشک مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه پل زال - اندیمشک انجام می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز