خبرگزاری کار ایران

به منظور جلوگیری از شیوع کرونا؛

​هشدار به واحدهای صنفی متخلف/ادامه طرح برخورد و پلمب قهوه خانه های متخلف در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۳۲

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با اشاره به ادامه دار بودن طرح برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان با توجه به شیوع بیماری کرونا، از پلمب دو قهوه خانه متخلف در شرق و غرب تهران به علت عدم توجه به ابلاغیه ممنوعیت عرضه قلیان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ"نادر مرادی" با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه ها و قلیان سرا ها با همکاری اتحادیه های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شده است،گفت: متأسفانه  روز گذشته در ادامه برخورد با واحدهای صنفی متخلف، از عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان دوقهوه خانه متخلف در محدوده هفت حوض و جنت آباد، مطلع شدیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت افزود: پس از اطمینان از صحت اطلاعات به دست آمده، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی، بیستم اسفندماه تیم هایی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به این دو واحد صنفی مراجعه و هر دو قهوه خانه پلمب شده و متصدیان متخلف این واحدها نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

مرادی با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان باتوجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم قطع کردن چرخه انتقال این ویروس به هموطنان، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی با آنان برخورد قانونی  شده و براساس قانون واحد صنفی آنها پلمب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز