خبرگزاری کار ایران

کشف الکل احتکارشده غیرمجاز در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۳۳

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از ۱۱ هزارلیتر ماده ایزو پروپیل -الکل احتکار شده غیرمجاز در انبار بزرگی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "علی ذوالقدری" گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، متأسفانه عده ای فرصت طلب و سودجو در راستای کسب منفعت، با اجاره انبارهایی در داخل و حاشیه شهر اقدام به تهیه و ساخت اقلام ضدعفونی کننده و مورد نیاز این روزهای مردم البته به صورت تقلبی و فاقد استانداردهای بهداشتی کردند تا با دپو و احتکار آن، در فرصتی مناسب این مواد دست ساز و غیراصولی را بدون توجه به خطرات و عواقب بعدی وارد بازار کرده و با چند برابر قیمت واقعی به شهروندان عرضه کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس به وجود آمده، بلافاصله طرح شناسایی و دستگیری محتکران و سودجویان توزیع لوازم بهداشتی در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت که در نهایت روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از همین انبارها در حوالی شهر ری در جنوب تهران که متصدیان آن،اقدام به تهیه و تولید مایع ضد عفونی الکلی تقلبی و احتکار آن می کردند، شناسایی شد.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: با شناسایی انبار مذکور، تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ۱۹ اسفندماه پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل دپو این مواد به این انبار ورود کرده و ضمن دستگیری یکی از محتکران حاضر در انبار، در بازرسی صورت گرفته، بیش از ۱۱هزار لیتر ماده ایزو پروپیل الکل احتکار شده که آماده تهیه و ساخت مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز و غیراصولی بود، به همراه تعداد زیادی بطری یک لیتری خالی با برچسب های دست ساز و یک بشکه ۲۰ لیتری، حاوی اسانس کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم دستگیر شده خود را دفتردار مجموعه معرفی کرده اظهار داشت: موادهای کشف شده، متعلق به چندین نفر است که تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان در دستور کار مأموران قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز