خبرگزاری کار ایران

اعتبارات نوروزی شهرداری تهران صرف سالم سازی محیط شهری شود/ قدردانی از زحمات کارمندان بهشت زهرا

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۳۰

عضو شورای شهر تهران از شهرداری درخواست کرد اعتباراتی که برای نوروز پیش بینی شده بود با توجه به شیوع کرونا برای سالم سازی محیط شهری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجد جامعی در جریان دویست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: مدیریت شهری در صف مقدم خدمات رسانی به شهروندان است، اما برخی هستند که دیده نمی شودند و باید یادی از آنها کرد. از جمله رانندگان تاکسیرانی، اتوبوسرانی، حمل و نقل شهری و هرجایی که تماس پر تعداد وجود دارد، در حوزه مدیریت شهری قرار گرفته است.

او  ضمن قدردانی از ایثارگری های کارمندان بهشت زهرا با اشاره به شرایط فعالیت آنها در این ایام گفت: تدفین جانباختگان شرایط سختی دارد و در شرایطی که بعضا خانواده ها نیز در مراسم تدفین حضور پیدا نمی کنند این افراد کارهای خود را  انجام می دهند و تشکر ویژه ای از این کارکنان بی نام و نشان می کنم چرا که در صف مقدم فعالیت هستند، اما دیده نمی شوند و لازم است که شهرداری تهران به آنها توجه کند.

مسجد جامعی ادامه داد: در ایام نوروز امسال درخصوص حضور مردم در بهشت زهرا باید برعکس سال های قبل رفتار شود چرا که در شرایط فعلی بهشت زهرا محیط امنی نیست و شهرداری تهران باید تمهیداتی با حضور پلیس بمنظور بستن راه ها در نظر بگیرد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: باید در این ایام نسبت به پاکسازی و ضدعفونی کردن فضاهایی از جمله فروشگاه های شهروند توجه شود اما در این مدت کمتر شاهد توزیع دستکش در فروشگاه ها بودم و از این جهت اعتباراتی که برای نوروز پیش بینی شده بود و هیچکدام امسال به کار نمی آید و باید صرف سالم سازی محیط های عمومی شهری کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز