خبرگزاری کار ایران

در نامه محجوب به وزیر بهداشت تاکید شد؛

اعلام آمادگی خانه کارگر برای شرکت در بسیج همگانی مقابله با کرونا/ ضرورت ایجاد مجدد اداره بازرسی بهداشت کار

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۵۵۹

دبیرکل خانه کارگر در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی تاکید کرد: خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از جانب اعضاء این تشکیلات جهت یاری‌رسانی در این مقطع حساس اعلام همه نوع آمادگی می‌کند.

به گزارش ایلنا، متن نامه «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر به وزیر بهداشت به شرح زیر است:

احتراما با عرض سلام و خسته نباشید به همه کارکنان جامعه بزرگ بهداشت و درمان، کارگران، پرستاران، پزشکان، کارمندان و بازنشستگان تابع آن وزارتخانه، بر خود می‌دانیم که به نمایندگی از کارگران سراسر کشور به خصوص اعضاء خانه کارگر که بالغ بر دو میلیون و سیصد هزار نفر هستند بهترین سلام‌ها و درودهای خود را نثار کسانی کنیم که شبانه‌روز مشغول خدمت به بیماران و صیانت از نظام بهداشت کشور هستند.

انتظار داشتیم تا از خانه کارگر و اعضاء آن که در بین شاغل و بازنشسته بسیارند و می‌توانند در این مقطع حساس کمک کار جنابعالی و جامعه زحمتکش بهداشت و درمان کشور باشند، درخواست یاری‌رسانی از این ناحیه می‌کردید. قطعا اشتغالات زیاد مانع از کمک‌گیری و یاری‌طلبی شده است، لذا خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران از جانب اعضاء این تشکیلات جهت یاری‌رسانی این مقطع حساس اعلام همه نوع آمادگی می‌کند.

 تقاضا داریم تا آن وزارتخانه محترم اعلام فرماید کارگران عضو با مراجعه به کدام و یا چه کسانی می‌توانند در این جهاد عمومی و بسیج همگانی علیه بیماری کرونا دخیل و شریک باشند. ما خود را شریک و همکار جنابعالی و همکارانتان که اکنون در صف مقدم مبارزه با بیماری مخرب کرونا واقع شده‌اید، می‌دانیم.

در پایان مجدد یادآوری می‌کنم، عدم فعالیت حوزه بهداشت کار و عدم تاسیس مجدد این اداره (بهداشت کار) می‌توانست در چنین شرایطی حلقه وصل جامعه کارگری و آن وزارتخانه باشد، متاسفانه کمافی‌السابق لاینحل مانده است و در صورت فعال بودن این حوزه امکان اشراف به حداقل 10 میلیون نفر از کارگران در شرایط حاضر  فراهم می‌بود برای چندمین بار درخواست می‌کنم که این ضرورت با ایجاد مجدد اداره بازرسی بهداشت کار فراهم آورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز