خبرگزاری کار ایران

مردم سنندج باوجود همه هشدارها کرونا را جدی نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۸۶۴

استاندار کردستان با انتقاد از مردم سنندج که با وجود همه هشدارها و اطلاع رسانی‌ها بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند گفت: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این روند باید تا کنترل و اتمام کامل این بیماری متوقف شود.

 

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در جلسه شورای تامین استان ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، گفته کردستان جزو استان‌های کمتر آسیب دیده از ویروس کرونا است و مردم به شایعه‌سازی‌های رسانه‌های معاند توجه نکنند.

وی عنوان کرد: مردم استان به آمارها و اخباری که از صداوسیمای کردستان در خصوص بیماری کرونا پخش می‌شود کاملا اعتماد کنند، چرا که صداوسیما و کارکنان و مدیران آن نیز از جنس خود مردم و دارای دغدغه در حوزه سلامت جامعه هستند.

مرادنیا با انتقاد از مردم سنندج که با وجود همه هشدارها و اطلاع رسانی‌ها بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند افزود: کماکان شاهد حضور مردم در دامنه کوه آبیدر و اماکن دیگر هستیم و این روند باید تا کنترل و اتمام کامل این بیماری متوقف شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه جهت تامین سلامت مردم مراسم جشن‌های نوروزی کردستان لغو گردید، ادامه داد:  مردم از حضور در هر تجمع و مراسمی تحت هر عنوانی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخاطر حضور یک شخص مبتلا به کرونا در سقز و در یک مراسم فاتحه خوانی شهرستان سقز با مشکل کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری استانداری کردستان، مرادنیا در پایان یادآور شد: امسال همه مراسم‌ها در استان به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا لغو شده و از مردم تقاضا می‌کنم علاوه بر پرهیز از سفر، اگر قرار است از شهرهای دیگر مهمانی داشته باشند آن را کنسل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز