خبرگزاری کار ایران

اهدای رایگان کتاب به کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۰۷۳

اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از تمامی سایت ها و اپلیکیشن دانلود کتاب های الکترونیکی و صوتی دعوت می کند تا در پویش "آخر هفته های همراه با کتاب" شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، مجتبی دانشور با اعلام این خبر افزود: در میان هیاهوی اخبارانتشار ویروس کرونا و خودمراقبتی ها که منجر به تعطیلی مراکز آموزشی، تفریحی و ورزشی شده است و بسیاری از کودکان تهرانی با چالش نحوه گذران اوقات فراغت خود در منزل مواجه هستند و به همین منظور با همکاری کسب و کارهای اینترنتی کتاب کودک  در نظر داریم این روزها در کنار خانواده ها بوده و به غنی سازی این روزهای کودکان و نوجوانان همراهی رسانیم. 

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در ادامه افزود: سایت و اپلیکیشن دانلود کتاب های الکترونیکی و صوتی طاقچه یکی از اولین کسب و کارهای اینترنتی است که این هفته ، امکان دانلود رایگان  انواع کتاب های حوزه  کودک و نوجوان را برای همه خانواده ها و مخاطبان خود فراهم ساخته است. 

براساس گزارش  روابط‌عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وی با دعوت از تمامی کسب و کارهای اینترنتی دراین زمینه برای مشارکت در طرح اهدای رایگان کتاب های داستان به کودکان و نوجوانان، تصریح کرد:  خانواده ها می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته با مراجعه به سایت طاقچه به آدرس اینترنتی https://taaghche.com/ و درج کد تخفیف shahrdari-tehran ، کتاب های الکترونیکی و صوتی مربوط به کودک و نوجوان را به  صورت رایگان مطالعه و دانلود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز