خبرگزاری کار ایران

در صحن شورای شهر تهران تصویب شد؛

تعیین بهای خدمات قابل عرضه در بهشت زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۶۳

اعضای شورای اسلامی شهر تهران بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان دویست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران لایحه اصلاح مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) مورد بررسی قرار گرفت.

زهرا صدراعظم نوری (رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران) در تشریح این لایحه گفت: پیشنهاد شهرداری تهران در رابطه با بهای خدمات شهرداری مورد تایید قرار گرفت. تنها در یک مورد در بند سوم اصلاحی وجود داشت به این شکل که با توجه به کمبود فضای قابل دفن در آرامستان بهشت زهرا و همچنین درخواست‌های مکرر شهروندان این سازمان در جهت رفاه حال شهروندان کما فی السابق در قطعات جدید و جاری طبقه زیرین قبور را رایگان برای دفن اموات مسلمین اختصاص خواهند داد.

او  افزود: برای طبقات بالایی با اولویت دفن بستگان درجه یک و دو متوفی و در غیر اینصورت به سایر شهروندان با اخذ رضایت نامه از بستگان درجه یک متوفی با تعرفه 20 میلیون ریال به ازای هر طبقه بهشت زهرا (س) می‌تواند اقدام کند. سایر مفاد لایحه بر اساس پیشنهاد شهرداری تهران مورد تایید قرار گرفته است.

 گفتنی است این لایحه با موافقت اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز