خبرگزاری کار ایران

خداکرمی:

درخواست برای ضدعفونی هرچه سریعتر فرودگاه امام خمینی/ شهردار مساله را در ستاد عملیاتی کرونا مطرح کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۴۵۴

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از شهردار تهران درخواست کرد تا مساله ضدعفونی کردن فرودگاه امام خمینی را در ستاد عملیاتی کرونا مطرح کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناهید خداکرمی در جریان دویست و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: در اخبار می شنویم که تعدادی از ایرانیان با خروج از کشور موجب انتقال اپیدمی کرونا به برخی از کشورها شده‌اند و این مسئله دو حالت دارد یا تعدادی از افراد آلوده به این ویروس هستند اما علامتی ندارند یا خروجی کشور که همان فرودگاه امام خمینی (ره) است، آلوده است.

او با اشاره به اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) در حوزه خدماتی شهرداری تهران نیست از شهردار تهران درخواست کرد با توجه به حضور در ستاد عملیات کرونا عضویت این مساله را پیگیری کند و گفت: به نظر می‌رسد که لازم است تمامی قسمت‌های فرودگاه امام خمینی (ره) و تمام وسایلی که با این فرودگاه در ارتباط هستند همچون واگن‌های مترو، تاکسی‌ها و حتی فضای پیرامونی و داخلی فرودگاه مورد ضدعفونی هر چه سریع‌تر قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهردار تهران باید این موضوع را در جلسه ستاد عملیاتی کرونا مطرح کند گفت: تا دیگر شاهد نباشیم که در اخبار قید شودمسافران ایرانی کرونا را به دیگر کشورها منتقل کرده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز