خبرگزاری کار ایران

کشف ۶۲۵ کیلو تریاک در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۰۵۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۶۲۵ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک خبر داد و گفت: متهمان از اتوبوس بین شهری برای انتقال محموله تریاک استفاده می کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با همکاری ۳ تن از دوستانش با استفاده از یک دستگاه اتوبوس بین شهری قصد دارد محموله مواد مخدر را پس از گذشتن از شهر شیراز به تهران منتقل کند، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و توقیف خودرو اخذ شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: رصدهای اطلاعاتی ادامه داشت تا اینکه ماموران دریافتند متهم پس از بارگیری محموله از شهر شیراز گذشته و پس از عبور از شهر قم قصد ورود به تهران را دارد. تیم های مختلفی از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محور قم به تهران اعزام و موفق شدند در مراقبت های ویژه پلیسی، خودرو متهمان را شناسایی و در اتوبان آزادگان آن را توقیف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به کشف ۶۲۵ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک جاساز شده در اتوبوس بین شهری خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد افیونی دستگیر شدند.

وی افزود: هر۳ متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و به دست آمد که سرکرده باند در ترمینال جنوب منتظر آنان است.

سرهنگ حسنوند ابراز داشت: در شاخه دیگری از عملیات پلیسی، سرکرده باند قاچاقچیان مواد مخدر نیز دستگیر و با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز