خبرگزاری کار ایران

برقراری روزانه ۱۲ هزار تماس با سامانه ۱۱۵

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۲۹

رییس اورژانس کشور گفت: افرادی که دارای علائم تب، سرفه و تنگی نفس باهم هستند با سامانه ۱۱۵ تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ پیرحسین کولیوند رییس اروژانس کشور درباره اقدامات شهرداری تهران درخصوص ضدعفونی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در این زمینه به خوبی عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: کمیته امداد با توجه به اینکه مددجویانش نیاز به حمایت بیشتری دارند و ممکن است های‌ریکس باشند از همین‌رو پروتکل‌هایی از وزارت بهداشت برای آنها تعیین شده‌است.

رییس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: روزانه در مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ همکاران من به ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار تماس تلفنی پاسخ می‌دهند.

کولیوند تصریح کرد: تیم علملیاتی در همه شهرها هستند و از آمبولانس‌های مخصوص استفاده می‌کنیم و تاکنون نیز هیچ کسی منتظر نمانده است. روزانه ۱۲ هزار تلفن به مرکز ۱۱۵ می‌شود و این مرکز علاوه بر خدماتی که در گذشته ارائه می‌کرد خدمات کرونا ویروس هم ارائه می‌کند البته همانطور که بارها اعلام شده است افراد مبتلا به این بیماری ۸۰ درصد به صورت سرپایی و استراحت در منزل بهبود پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: افرادی که دارای تب، سرفه و تنگی نفس را با هم دارند می‌توانند با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و اورژانس او را به بیمارستان‌‌های هدف منتقل می‌کند. تا کنون نیز افراد قابل توجهی درمان شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز