خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۹۷۸ نفر/ ۵۴ نفر جان‌باختند/ بهبودی و ترخیص ۱۷۵ نفر

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۳۸

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۹۷۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران به ۹۷۸ نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: براساس تشخیص‌های انجام شده از ظهر روز گذشته تا امروز ۳۸۵ مورد جدید ابتلاء به بیماری کویید ۱۹ تائید شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: همچنین تعداد قربانیان کرونا در سطح کشور به ۵۴ نفر افزایش یافت.

جهانپور خاطرنشان کرد: شعار کرونا را شکست می‌دهیم، ممکن نخواهد شد، مگر با تحقق هر خانه یک پایگاه سلامت و اگر هر خانه ایرانی سفیران سلامت باشند، قطعا ما کرونا را شکست می‌دهیم.

وی ادامه داد: با ارتقای خودمراقبتی و پرهیز از برگزاری تجمع، کاهش ترددها و محدودیت‌ ترددها و لغو سفرهای شهری و غیرشهری گام مثبتی می‌توانیم در عدم شیوع این بیماری برداریم و اگر امروز این اقدامات انجام شود، قطعا در هفته‌های آینده نتایج آن را خواهیم دید.

رییس مرکز اطلا‌ع‌رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: موارد شناسایی شده در استان قم ۳۰ مورد، تهران ۱۷۰ مورد، گیلان ۲۸ مورد، مرکزی ۴۴ مورد، کرمانشاه ۲ مورد، لرستان ۸ مورد، سمنان ۳ مورد، اصفهان ۱۳ مورد، فارس ۸ مورد، خراسان رضوی ۱۷ مورد،  مازندران ۱۱ مورد، همدان ۳ مورد، خراسان جنوبی ۲ مورد، البرز ۳۱ مورد، هرمزگان ۲ مورد و خوزستان ۹ مورد است.کرمان تا دو روز پیش هیچ موردی نداشت و الان ۲ مورد دارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۵ مورد بعد از بهبودی ترخیص شده‌اند، گفت: موضوع در اغلب استان‌های کشور جدی است و خواهش می کنیم مردم با رعایت بهداشت و جدی گرفتن موضوع، در کاهش آمارهای روز آینده با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز