خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تشکیل قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۵۶

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همزمان با مقابله سراسری با ویروس کرونا در سراسر کشور، "قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا" دریکان های تابعه نیروی زمینی ارتش تشکیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی،  با اشاره به آمادگی همیشگی این نیرو در امدادرسانی و کمک به هموطنان کشور در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه گفت: با پیشنهاد فرمانده نیروی زمینی و تصویب امیرسرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، صبح امروز مقارن با سالروز عملیات غرورآفرین کربلای هفت، "قرارگاه جهادی مقابله با کرونا">ویروس کرونا"، همزمان در تهران و سراسر کشور در یکان های تابعه نزاجا تشکیل و آغاز به کار کرد.

وی در پیام ابلاغی خود که از طریق  ویدئوکنفرانس به فرماندهان قرارگاه های عملیاتی این نیرو در سراسر کشور ارسال شد تاکید کرد: تمامی یکان های تابعه اعم از بیمارستان های منطقه ای و صحرایی، مراکز درمانی بهداشتی و گردان های رزمی، پزشکان ،پزشک یاران، پرستاران و بهیاران خود را در اختیار ستاد بحران و دانشگاه علوم پزشکی استان ها قرار دهند.

 سرتیپ نعمتی افزود: تجهیزات رفع آلودگی نیروی زمینی در مراکز پر ازدحام شهرها اعم از مراکز فرهنگی، عمومی و مذهبی نسبت به پاکسازی و رفع آلودگی اقدام خواهند کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نزاجا آمادگی لازم را جهت دوخت لباس های مخصوص مبارزه با ویروس دارد و همچنین در صورت نیاز نسبت به تهیه اقلام بهداشتی نظیر مواد شوینده و ضد عفونی کننده اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز