خبرگزاری کار ایران

درباره پیگیری دروس انجام شد؛

درخواست وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۱۴۷

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر برقراری آموزش در کشور از دانش آموزان خواست تا دروس خود را از رسانه ملی پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در پی تصمیم ستاد ملی مدیریت ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس جهت جلوگیری از شیوع این بیماری، محسن حاجی میرزایی در پیامی نوشت: مصمم هستیم بااستفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، عقب افتادگی درسی دانش‌آموزان ناشی از تعطیلی به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را جبران کنیم.

وی ادامه داد: نمی خواهیم در تقویم آموزشی تغییر ایجاد شود. جریان آموزش را به کمک معلمان و مدیران مدارس پیگیری می کنیم .

در اجرای دستور رئیس جمهور با برنامه‌ریزی انجام گرفته دانش آموزان با هدایت معلمان دروس را از رسانه ملی پیگیری کنند.

شایان ذکر است؛ بر اساس دستور رئیس جمهور و با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان صدا و سیما، اقدامات لازم برای آموزش آنلاین و عمومی از طریق رسانه ملی انجام شده و دانش آموزان می‌توانند دروس خود را با هدایت معلمان از طریق رسانه ملی، بر طبق برنامه پیگیری نمایند.

خانواده‌ها و دانش آموزان می‌توانند برای آگاهی از برنامه پخش محتوای آموزشی از رسانه ملی به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir مراجعه فرمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز