خبرگزاری کار ایران

پاشایی خبر داد:

فایل منتسب به دکتر حریرچی در آلبانی تولید و منتشر شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۵۷

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: فایل صوتی منتسب به دکتر حریرچی در کشور آلبانی تولید و منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره فایل منتسب به دکتر حریرچی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا به موازات انتشار رسمی اخبار غیرموثق و جعلی هم در فضای مجازی کشور متاسفانه در حال انتشار است.

وی ادامه داد: این کلیپی که به آقای دکتر حریرچی منتسب شده بود به پلیس فتا ارجاع داده شد و در اداره دیجیتال پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت. این فایل صوتی قطعا کذب است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: متاسفانه معاندین و منافقان دشمنی دیرینه‌ای با نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و در مناسبت‌ها و اتفاقات مختلفی که در کشور می‌افتد با بزرگ‌نمایی سعی در ایجاد تشویش و نگرانی خانواده‌ها دارند.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه در این شرایط نیاز به جو روانی مناسب و بهداشت روانی در جامعه داریم، ادامه داد: متاسفانه کسانی که اخبار کذب و شایعه را منتشر می‌کنند، صرفا قصد صدمه زدن به این کشور را دارند.

وی تصریح کرد: این فایل توسط یک پایگاه خبری در خارج از مرزهای آبی و خاکی ایران و در کشور آلبانی تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز