خبرگزاری کار ایران

رییس شبکه آموزش خبر داد:

رونمایی از سامانه هفت برای آموزش مجازی به دانش‌آموزان در روز دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۵۶۶

رییس شبکه آموزش از رونمایی نرم‌افزار هفت برای آموزش مجازی به دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود احمدی افزادی، رییس شبکه آموزش درباره آموزش در بستر مجازی گفت: با توجه به شرایط فعلی برنامه‌های تولیدی متوقف شده و برنامه‌های زنده به عنوان معین به کمک برنامه‌های فرصت برابر آمده است. فکر می‌کنم تا مدت زمان خوبی بتوانیم در خدمت دانش آموزان باشیم. فعلا دوره زمانی خاصی در نظر گرفته نشده و برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های دانش آموزان و خانواده‌ها این است که با یک برنامه بر خط بتوانند ارتباط بگیرند. از این رو یک نرم افزار و سامانه به نام "هفت" برای این کار پیش‌بینی شده که متعلق به شبکه آموزش است. این سامانه از روز دوشنبه رونمایی خواهد شد و کل این سامانه از همان روز فعال می‌شود. سامانه هفت به صورتی است که دانش آموز هر سوالی که دارد می‌تواند در لحظه بپرسد و به پشتوانه دبیران و معلمان مورد تایید ما پاسخ خود را دریافت کند.

احمدی افزادی گفت: دنیای آموزش نوین به این مدل از آموزش نیاز داشت و تهدید این بیماری کمک کرد که ما یک گام به سمت جلو برای این اقدام حرکت کنیم. همچنین از امروز نیز به صورت پیامکی به سوال دانش آموزان پاسخ داده خواهد شد.

رییس شبکه آموزش بیان کرد: سامانه هفت کاملا رایگان است که حتی مسابقه‌های علمی نیز توسط این نرم افزار اجرا خواهد شد. علاوه بر این برنامه تلویزیون آماده است تا به کمک ما بیاید و بعد از اتمام پخش مجدد برنامه را تکرار خواهد کرد. همچنین دوستان ما در رادیو اعلام آمادگی کردند تا به کمک ما بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز